Rendeléseim a Pixelből

 

Arozzi Enzo gamer szék

Az első rendelésem a Pixelből, és az egyetlen is, ahol nem volt semmiféle probléma, és még kedvezmény is volt rá. Talán 50.000 Ft volt akkor a termék, de KODIAK hétvégét tartottak, ezért aki ezzel a kuponkóddal rendelt terméket, kapott rá x % kedvezményt, és így olcsóbban jutottam hozzá egy ilyen székhez.

Pár mondat a termékről:

Fekete-zöld színkombinációval rendeltem, összeszerelése elég gyorsan és könnyen ment. Nagyon kényelmes. Amíg nem érte el az 1-1.5 éves kort, semmi probléma nem volt vele, de aztán jöttek a gondok. Először a jobb kartámaszán kezdett el repedezni a műbőr, és a szivacs is ment össze, így már eléggé kényelmetlen rajta tartani a kezet, és egerezni. Szép lassan az ,,ülőkéje” is elkezdett megrepedezni pár helyen, majd kiszakadni. Igaz, hogy elég sokat ülök benne, akár napi nyolc órát is, lehet bármilyen szék így járna, bár ennyi pénzért valahogy nem ezt várná az ember. 🙁 Bár már a háttámlájának a hátulja is kezd kiszakadni, ezt nem tudom mire vélni. Na, majd a következő egy AK Racing lesz, megnézzük azt is, bár biztosan nem a Pixelből lesz rendelve, mindjárt az is kiderül, hogy miért, de előtte csatolok pár képet a szék mostani állapotáról.

IMG_9973
Háttámla
IMG_9972
Kartámasz

IMG_9971

 

A bordó Steel Series Hoodie rendelés, mint karácsonyi ajándék

Kezdett közeledni a karácsony, én pedig kinéztem magamnak egy Steel Series pulcsit a Pixelnél. Konkrétan ezt a fajtát, ebben a színben:

steelseries-logo-crew-zip-hoodie-pulover-bordo-xl-es-meret-265259

Tetszett, megrendeltem, ára is nagyjából rendben volt, 1-2 nap alatt meg is érkezett. Ez nagyon szuper lett volna, csak nem sikerült nekik elküldeni ezt a terméket, hanem egy másikat, ami csupán színben és márkában egyezett a megrendelttel:

steelseries-logo-crew-sweat-pulover-bordo-xxl-es-meret-265242

Remélem a kettő között feltűnik a különbség. Mivel ez a fajta nem tetszett, és nem is ilyet rendeltem, kezdődött a telefonálás. Így, hogy fel lettek hívva, sikerült közülniük, hogy “ja, bocs, elfogyott a kapucnis, ezért leküldtük ezt”. Hát ba*meg… Ezt előbb is elmondhatták volna, ahelyett, hogy leküldik a rosszat, majd vissza kelljen küldeni a terméket, és választanom kell egy másikat, nem? Így lett nagynehezen egy szürkés, kékes kapucnis SteelSeries pulcsim. Ami egyébként a mai napig nagyon jól bírja, és kényelmes is. 🙂

Az utolsó rendelésem a Pixelből – Zowie FK2

Már egy ideje le szerettem volna cserélni a kissé öreg Razer Deathadder v2.5 egerem, mert kicsit ütött-kopott lett az évek alatt, rendesen meg lett nyúzva CSGO-ban, novától supremeig. 🙂 Eljött az ideje egy új egérnek, amivel talán eljutok a globálig (haha, nem az egértől lehet odajutni). Elég nagy hype lett a Zowie körül, szemezgettem is velük, így esett a választásom egy FK2-re. Miért pont a Pixelből rendeltem? Még Dev győzött meg róla a The War Room discordon, hogy hű de jó ha onnan rendelünk, vásárolunk, mivel ők a hivatalos forgalmazói a Zowienak itt Magyarországon, és ha valami gond lenne vele (,,ami amúgy nem igen van, de ha mégis…”), egyből cserélik, nem kell rá sokat várni. Meggyőzött, megrendeltem a Pixel új webshopjából. Láttam, hogy van kártyás fizetés, mondom hú fasza, úgyis nővéremhez rendelem az üzletébe, mert ott mindig van, aki átvegye, és még fizetnie sem kell, ha kifizetem kártyával, így is tettem. 1-2 nap múlva ír testvérem, hogy megjött az egér, 22.990 volt. Én meg meglepődve írok vissza neki, hogy mi a f*sz van?? Kifizettem már! És mondja, hogy utánvétes volt a csomag, kifizette a futárnak. Hát mondom király… Elmentem érte hozzá, és egyből ment is az email a Pixelnek, szerencsére ezt leleveleztük 1-2 napon belül, visszakaptam a pénzem.

Aztán megint jöttek a problémák…

Pár nap játék után is feltűnt már, hogy meg-meg akad az egér a Windows-ban, és játékok közben is. Keresgéltem a fórumokat, hogy mi lehet a gond, mondom csak nem az egér rossz. A Zowie oldalán találtam mindenféle leírást, különböző egérgomb lenyomások csatlakoztatáskor, driver törlés, stb. Mindent kipróbáltam, másik gépet is. Ugyanolyan rossz volt, és egyre rosszabb lett. Aztán rászántam magam, hogy akkor visszaküldöm… Írtam nekik egy e-mailt, hogy van egy kis gondom az egérrel, szeretném visszaküldeni garanciás ügyben. Valaki válaszolt is, hogy a weblapon van garanciális ügyintézés menüpont, ott adjak be igényt, ez volt június elsején. Így is tettem, kitöltöttem az űrlapot, aztán vártam… Vártam legalább egy hetet(!), mire elfogadták a visszaküldési igényem, és kaptam egy nyomtatványt, amit ki kellett nyomtatnom, majd magam futárt keríteni, ráragasztani a csomagra, és visszaküldeni nekik. Rendben, másnap már ott is volt az üzletben az egér. Innentől fogva, megint várakozás kezdődött, június 23-án kaptam egy választ, hogy ,,az egered 4napig tesztetük, semmi baja. Hibátlan”. Aha, mondom valószínűleg… Mivel nem volt kedvem veszekedni, és hiába is kérdeztem vissza, hogy nálam miért akad meg néha mozgás közben, nem kaptam rá választ, ahogy arra sem, hogy mikor kapom vissza. Miután írtam nekik egy emailt is, hogy ott dekkol az egerem X ideje, sikerült végre visszaküldeniük, és ma (július 13-án), visszakaptam, ugyanazt a szar egeret, ami még mindig ugyanolyan szar, mint volt, sőt még talán rosszabb.

Ezen a ponton eldöntöttem, hogy innen többet soha, semmit. Ha más magyar boltba nem találok valamit, inkább megrendelem valahogy külföldről.

Vélemény, hozzászólás?